آخرین اخبار
کد مطلب: 125658
عضو کميسيون عمران مجلس خبر داد:
زمزمه هاي تغييرات در کابينه دولت دوازدهم/ تيم اقتصادي دولت ترميم مي‌شود +فيلم
تاریخ انتشار : 1397/04/10 11:33:59
نمایش : 2437
نايب رييس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئول دفتر رئيس جمهور طب روز هاي گذشته اظهاراتي داشته است واز طرف ديگر خبرهايي داريم که دولت به دنبال تغيير تيم اقتصادي خود و ترميم کابينه است تا مشکلات برطرف شود.
به گزارش سلام لردگان؛ سيد هادي بهادري، عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در خصوص نامه 187 نفر از نمايندگان به رييس جمهور درباره ترميم تيم اقتصادي کابينه و واکنش دولت به آن اظهار داشت: اگرچه هنوز زمان زيادي از ارسال اين نامه به رئيس جمهور نگذشته اما قطعاً با توجه به مشکلات پيش آمده دولت به آن واکنش مناسبي نشان مي دهد.

وي ضمن انتقاد از مشکلات پيش آمده عنوان کرد: قطعاً براي دولت سخت است که يک شبه تيم اقتصادي خود را تغيير بدهد ولي تنها راه برون رفت از اين مشکلات استفاده از مديران کارآمد است؛ دولت هم به اين نتيجه رسيده است که راه حل اساسي حل اين مشکلات استفاده از تيم توانمند است.

عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در ادامه گفت: مسئول دفتر رئيس جمهور طي روز هاي گذشته اظهاراتي داشته است و از طرف ديگر خبرهايي داريم که دولت به دنبال تغيير تيم اقتصادي خود و ترميم کابينه است تا مشکلات برطرف شود.

بهادري عنوان کرد: هيچ خلأ قانوني در مسير پيشبرد سياست هاي اقتصادي وجود ندارد ولي نگاه بيش از اندازه مسئولان به برجام و عدم انديشيدن به شرايط خروج آمريکا از برجام دولت را غافلگير کرد و در چنين شرايطي نتوانستند به خوبي اقتصاد کشور را مديريت کنند.

وي در پايان تأکيد کرد: دولت نبايد بيش از حد بر روي برجام متمرکز مي شد و بايد براي هر شرايطي سناريوهاي مختلفي را در نظر مي گرفت تا فشار اقتصادي بر مردم در چنين شرايطي کاهش و آمادگي مردم بيشتر شود.

 

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس